041 - 36571813
شنبه 15 دي 1403
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز
EN
مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت
National Public Health Management Center
صفحه اصلی
صفحه دانشگاه
معرفی مرکز
مرکز در یک نگاه
چارت سازمانی
برنامه راهبردی مرکز
تسهیلات آموزشی
تسهیلات رفاهی
قیمت تسهیلات آموزشی و رفاهی
گالری تصاویر مرکز
گالری ویدئوهای مرکز
ریاست
رئیس مرکز
مسئول حراست
پیام رئیس مرکز
معاونت
معاون مرکز
دپارتمان ها
ارتباطات و روابط بین الملل
ماموریت گروه
سرپرست گروه
کارشناس گروه
همکاری های بین الملل
گروه کاربست دانش
ماموریت گروه
سرپرست گروه
کارشناس گروه
گروه تولید دانش
ماموریت گروه
سرپرست گروه
کارشناس ارشد گروه
کارشناس ارشد گروه
کارشناس گروه
گروه انتقال دانش
ماموریت گروه
سرپرست گروه
کارشناس گروه
امور آموزشی مرکز
مسئول امور آموزشی
هماهنگ کننده کانون ارزیابی مدیران
کارشناس آموزش
واحدهای پشتیبانی
امور عمومی و اداری
مسئول امور عمومی
مسئول خدمات
انباردار
امور مالی
سرپرست امور مالی
کارشناس امور مالی
حسابدار و مسئول تدارکات
فناوری اطلاعات
معرفی واحد
مسئول فناوری اطلاعات
مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
روابط عمومی مرکز
مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت WHO
میز خدمات الکترونیک
محتواهای آموزشی مرکز
سامانه پرسش و پاسخ
اتوماسیون اداری
فرم درخواست اکانت اینترنت
پست الکترونیکی
کتابخانه دیجیتال دانشگاه
سامانه لجستیک
وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
سامانه نظام پیشنهادات
منشور اخلاقی و اداری کارمندان
گالری تصاویر مرکز
گالری ویدئوهای مرکز
سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی
راهنمای سامانه کارمند
تماس با ما
تاریخ :
پنجشنبه 2 آبان 1398
کد
459
اولین بار برنامه گراند راند مدیریتی ویژه مدیران نظام سلامت با موضوع " انگیزش کارکنان "
اولین برنامه گراند راند مدیریتی ویژه مدیران نظام سلامت برای اولین بار در سطح دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تاریخ 98/8/1 در سالن اجتماعات مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت برگزار گردید. در این برنامه که جمعی از مدیران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تبریز حضور داشتند دکتر کوشا دبیر جلسه در ابتدا مقدمه ای را بیان نموده و به ضرورت و اهمیت موضوع اشاره نمودند. تعریف و تبیین موضوع به این شکل است که برخی از کارکنان یک سازمان علی رغم داشتن توانمندی و مسئولیت پذیری بالا، به تدریج انگیزه کاری خود را از دست می دهند. صبح ها با بی میلی به سر کار آمده و سریع تر از همه محل کار خود را ترک می کنند. بیشتر وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند، همیشه در حال اعتراض بوده و در صورت باز خواست یا فرافکنی نموده، عصبانی می شوند و یا به افرادی آرام و خنثی تبدیل شده و با بی خیالی و لودگی از انجام وظایف محوله طفره می روند، مدیر مربوطه چه رفتاری باید با این کارمندان داشته باشد. در خصو ص موضوع جلسه اعضای پانل تخصصی متشکل از دکتر کاشفی مهر، دکتر دانشور، دکتر جنتی و دکتر نیک نیاز هر کدام به بیان نظرات خود پرداختند. همچنین از نظرات شرکت کنندگان نیز برای بیان چالش ها و مشکلات و بیان دیدگاههای خود استفاده شد. تخصیص امتیاز ضمن خدمت برای حاضرین منوط به تحویل گزارش کارمی باشد که فرم گزارش کار از سایت مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت به آدرس :
https://npmcweb.tbzmed.ac.ir/?PageID=178
قابل دانلود میباشد و مهلت تحویل گزارش تا تاریخ 98/9/1 میباشد.
برچسب ها
مدیران
NPMC
مرکز ملی آموزش
گراند راند مدیریتی